siii

Alla inlägg under juni 2012

Av Siii - 30 juni 2012 00:55

 

Veckans klänning är ett söt blåa klänning med ett roset och

 

en hatt !!!!!!!!!!!!!!!

Av Siii - 30 juni 2012 00:38

Vill du se en blandat bebis !!!

Den här lilla pojken kommer från asien och europa som jag !!!!!!!!!!

Han kommer från mongoliet och sverige !!!!!!!!!!!


Här kan ni se !!!!!!!!!!

 

Kolla vilken söt öga !!!!!!!!

Av Siii - 29 juni 2012 23:59

I 22/06  den var det Midsommar !!!!!!!!!!! Min familj en mongoliska familj och en ungersk familj !!!

Den här alla 3 familj hade litte picknik och grillade tillsammans !!!!!!!!! Det var 3 mammor,3 pappor och 4 barn !!!.

Jag var äldst !!!!! Vi grillade korv med bröd !!!! mmm.......  GOT !!! Spelade litte fotboll mycke badminton !!!!!!

Sen alla pappor och barn gick och köpte slash och ketchup och majonec !!!!!!!!!!! För vi hade ingen !!Och juste köpte också Fanta och Cola !!!!!!Den där ungerksa famijen de dotter sovde hem hos mig men den är ska berätta en annan gång !!!!!!!!!!!!


 

       

Den här bebisen här halv svenskt halv mongoliska !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Hon har sovit hem hos mig !!!!!!!!!!!!





Av Siii - 28 juni 2012 19:02

I skolan vi hade tårtävling i hemkunskap !!!!!

Det ver jätte rolig !!!! 

Det var 2 st olika klasser 5A och 5B. Båda klasserna van ett grupp !!!!!!!!


                                                       5B 

 

Den här kom första platsen


 

Min grupp kom andra

 

 

Tredje platsen


         

Sen läraren saa jag ska inte säga vidare för man tycker sund om den som kom sist


                                                                    5A

 

Fösta platsen

 

 

 

Andra platsen

 

 

 

Tredje platsen De flesta sa till mig att fär för rösta de på den här för de mest sund om !!!!

     

 

Av Siii - 27 juni 2012 19:27

Förlåt att jag skrev ingeting igår !!!

 

  Jag brukar sova kl : 5 på

 

morgonen !!! Jag brukar vakna kl: 14

 

Jag är hemskt ledsen

 

 

 

Av Siii - 26 juni 2012 01:48

Nu blir en tjej som heter Natalie fast hon kalllas Natta.

 

Hon är grym braa på dansa !!!!!!!! Tycker jag !!!!

 

Hon är jätte söt och fin tjej !!!!!! Hon skriver mycke och finns

 

många många bilder !!!! Natta älskar skriva om sitt live !!! 

 

TROR JAG !!!!!!!!!! www.fattanatta.bloggplatsen.se

 

 

Wow

Av Siii - 25 juni 2012 15:32

OMG

Av Siii - 25 juni 2012 03:05

Presentation


Hej !!!!
Välkommen på min blogg.Kalla mig bara Siii.Jag är en 12 år.Jag fyller år den 12 apri.Jag älskar skriva om mitt liv.Och jag älskar visa mer music bilder.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg !!!!!!
 Jätte mycke
 jaa
 så där
 litte
 nej
 den suger

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards